tým aba strategie

Mgr. Kateřina Chrapková, BCBA

Ředitelka centra, behaviorální analytik – hlavní supervizor

Kateřina vystudovala magisterský obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. V roce 2015 dokončila studium aplikované behaviorální analýzy na Florida Institute of Technology. V roce 2017 získala mezinárodní certifikaci BCBA a v roce 2020 získala odbornou způsobilost k výkonu nelékařského zdravotnického povolání behaviorálního analytika, platnou také pro českou legislativu.

 Aplikované behaviorální analýze se věnuje od roku 2006, kdy začínala jako terapeut v domácím programu. Řadu let působila na mezinárodní škole v Praze u žáků s PAS v rámci inkluzivního vzdělávání. Později vedla ABA programy pro děti s PAS a jinými neurovývojovými poruchami v domácím prostředí i školských zařízeních. 

V současné době působí v centru ABA strategie, které založila v roce 2017. V rámci oboru aplikované behaviorální analýzy se věnuje přednáškové činnosti a podílí se na vzdělávání a přípravě dalších specialistů v oboru. 

Mgr. Petra Odehnalová, BCBA

Behaviorální analytik – supervizor

Petra vystudovala magisterský obor Speciální pedagogika na Masarykově univerzitě. Během studia strávila dva semestry v zahraničí, a to na Mid Sweden University ve Švédsku a University of Jyväskylä ve Finsku, kde pro ni byla největším přínosem praxe na místních základních školách. Roku 2018 dokončila studium aplikované behaviorální analýzy na Florida Institute of Technology

Svou praxi v oboru ABA začala roku 2017 v domácích programech pod vedením certifikovaného behaviorálního analytika. V září 2018 se přidala k týmu v centru ABA strategie. Mezinárodní certifikaci BCBA a odbornou způsobilost k výkonu nelékařského zdravotnického povolání behaviorálního analytika získala na v létě roku 2021. V současné době je Petra na mateřské dovolené.

Mgr. Tereza Pražská

 Behaviorální analytik asistent ve výcviku, behaviorální technik

Tereza vystudovala magisterský obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Po studiu nastoupila nejprve jako asistent pedagoga, poté jako učitelka do třídy pro děti s PAS v MŠ speciální. V roce 2017 ukončila studium aplikované behaviorální analýzy na Florida Institute of Technology a začala pracovat v domácích programech pod odbornou supervizí. 

Po mateřské dovolené se v roce 2021 opět připojila k týmu ABA strategie, jehož byla součástí od samého počátku v roce 2018. V roce 2021 získala odbornou způsobilost k výkonu nelékařského zdravotnického povolání behaviorálního technika.

BC. ima lachmanová

 Behaviorální technik

Ima vystudovala bakalářský obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a nyní pokračuje v navazujícím magisterském studiu. V rámci roční průběžné praxe organizovala výuku na základní škole speciální ve třídě dětí s PAS a středně těžkým až těžkým mentálním postižením. V roce 2019 absolvovala kurz Zdravotníka zotavovacích akcí pod záštitu Českého červeného kříže. Má za sebou čtyřletou zdravotnickou praxi na letních dětských táborech, adaptačních kurzech a školách v přírodě. Ve školním roce 2021/2022 se zapojila do Národního programu doučování na základní škole, kde pomáhala zvládnout látku žákům se specifickými poruchami učení  a odlišným mateřským jazykem. 

Během akademického roku 2022/2023 absolvovala akreditovaný kurz na Masarykově Univerzitě v Brně a následně získala odbornou způsobilost k výkonu nelékařského zdravotnického povolání behaviorálního technika.

Mgr. aneta babijová

Behaviorální technik

Aneta vystudovala magisterské studium obor Veřejná správa a sociální politika na Slezské univerzitě v Opavě. Během svého studia vykonávala praxi v zařízení Charita Opava, pracovala s lidmi se zdravotním znevýhodněním v „chráněných dílnách“. Aneta každým rokem působila jako vedoucí na letním táboře pro děti a mládež.

Během akademického roku 2023/2024 absolvovala akreditovaný kurz na Masarykově Univerzitě v Brně a následně získala odbornou způsobilost k výkonu nelékařského zdravotnického povolání behaviorálního technika.

veronika bobysudová

Behaviorální technik

Veronika studuje Učitelství pro 1. stupeň základních škol na fakultě přírodovědně-humanitní a pedagogické na Technické univerzitě v Liberci. V roce 2021/2022 působila jako třídní učitelka v první třídě na základní škole v Praze. Absolvovala Dovednostní kurz pro začínající pedagogy od společnosti Semiramis v Hradci Králové. Má praxi jako asistent pedagoga na komunitní škole vedené ve waldorfském alternativním stylu. Je nepravidelný dobrovolník ve Fakultní nemocnici v Motole. 

 

Během akademického roku 2024/2025 absolvovala akreditovaný kurz na Masarykově Univerzitě v Brně a následně získala odbornou způsobilost k výkonu nelékařského zdravotnického povolání behaviorálního technika.

TEREZIE KOZLÍKOVÁ

Behaviorální technik

Terezie studuje bakalářský obor Speciální pedagogika na Univerzitě Karlově v Praze. Během studií pracovala jako asistentka pedagoga v mateřské škole. V rámci pracovní praxe a studijních praxí pracovala s dětmi s vývojovými vadami řeči, ADHD a s dětmi s kombinovaným postižením ve školských zařízeních a zařízeních sociálních služeb. V roce 2023 absolvovala kurz tréninku jazykových schopností dle D.B. Elkonina na Univerzitě Karlově. Působila jako dobrovolník a lektor tance v dětském domově a devátým rokem je zároveň dobrovolnicí ve FN Motol, na dětských lůžkových odděleních.

Během akademického roku 2024/2025 absolvovala akreditovaný kurz na Masarykově Univerzitě v Brně a následně získala odbornou způsobilost k výkonu nelékařského zdravotnického povolání behaviorálního technika.

MGR. Zuzana Kolingerová

Administrativa

Zuzana je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy. V současné době je na rodičovské dovolené a věnuje se hlavně svým třem dětem. Centrum ABA strategie, jak sama často říká, je její srdcovou záležitostí, a tak dle svých možností postupně přebírá a spravuje agendu administrativy.